[Csaladtortenet 2] nemes Kelemen 1659.

Deáki Lajos deakilajos at gmail.com
2019. Júl. 28., V, 16:02:12 CEST

Kedves Kutatótársak!

A következő nemesi családot kutatom:

1659. október 14-én Pozsonyban I. Lipót király címeres nemeslevelet ad
Kelemen Tamásnak, feleségének Horváth Erzsébetnek és Gergely, Márton,
Miklós, Éva és Katalin gyermekeinek, valamint István és János
unokaöccseinek, melyet Sopron vármegye 1660-ban hirdet ki.

István átányi lakos az 1724. évi investigatio alkalmával felmutatja a Lipót
király által 1659. évi okt. 14-én K. Tamás, neje Horváth Erzsébet, fiaik
Gerely, Márton és Miklós, leányaik Éva és Katalin, végre unokatestvérei
István és József részére adományozott armalist. Atyja a czímerszerző István
volt. A sopronmegyei Nemes-Faradról szakadt ide.
(1762. év 159. sz. 398. jkl.)

Orosz Ernő: Heves és a volt Külső-Szolnok egyesült vármegyék nemes
családjai. Eger, 1906.

Én az átányi István leszármazottja vagyok, így elsősorban azt az ágat
kutatom. De ha van más is rajtam kívül, aki a Családot kutatja, ismeri a
történetét / címerét, nagyon megköszönöm ha kapcsolatba lép velem és
információt cserélünk!

Baráti üdvözlettel:

Lajos