[Csaladtortenet 2] Zárt csoportok, titkos és veszélyes módszerek: egyáltalán miről van szó?

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2019. Jún. 1., Szo, 16:53:36 CEST

Kedves Juli,

nekem meg van és mindig is lesz facebookom. Már ne haragudj, de nem látom
elég indoknak azt a levelezés befejezésére azt a tényt, hogy
Te nem regisztráltál ott.
Ne haragudj, hogy nem kiolvasási segítséget kértem...

Ha tudnád, miről van szó, akkor Téged is érdekelne a róla szóló vita.
Azt hiszem, nem reagálom túl, amikor azt mondom, a családfakutatás jövőjét
befolyásoló dologról van szó.

Ez a levelezőlista - a nevében is benne van - levelezésre jött létre.
Egyszerűbb, ha TÁRGY alapján előre törlöd a nem releváns leveleket - én is
így szoktam tenni.