[Csaladtortenet 2] Zárt csoportok, titkos és veszélyes módszerek: egyáltalán miről van szó?

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2019. Jún. 2., V, 01:01:51 CEST

Mindenki szabad akaratból kutat és szabad akaratból használja FB-t. Megjegyzem az FB a most is használt
levelezési lista modern változata. De mindenki maga dönt, hogy kitől kér segítséget.
De azt is, hogy mit ír a lev. listán. És ez nem egy panellakás, hisz a tárgy alapján bármelyik levél OLVASATLANUL törölhető