[Csaladtortenet 2] FS index használata + példatörténet egy családfa-buktatóra

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2019. Jún. 4., K, 10:47:17 CEST

Kedves Zétény !

Már Előddel is vitáztam, ne nevezzük az FS indexelést mutatónak, mert akkor minden mutató ami az anyakönyvi képre mutat. Sőt maga a kép is mutató, hisz az eredeti akv-re mutat. Hibák mindenütt vannak, kezdve az EREDETI ANYAKÖNYV hibáitól a másodpéldányokon át az indexelt digitális adatbázisokig.

A lényeg a lényeg : az FS adatbázisa erős és tüzetes ellenőrzést kíván felhasználás előtt. Fokozottan igaz ez az 1700 évekre és az 1800-as évek elejére, amikor az akv-eknek nem volt szabályozott formája.