[Csaladtortenet 2] Arcanum-segítség

Zétény Szabó zetenyszabo99 at gmail.com
2019. Jún. 4., K, 21:19:06 CEST

Kedves Kutatótársak!

Szeretném megkréni valamelyikőtöket, hogy a következő oldalról küldje el
nekem az 1889-ből származó (nálam második) találatot:
https://adtplus.arcanum.hu/hu/search/results/?list=eyJxdWVyeSI6IlwiaG9ya2F5IGpcdTAwZTFub3NcIiB0b2thaiIsImZpbHRlcnMiOnsiRVYiOlsiUEFSVDA0IiwiUEFSVDA1Il0sIkNPTCI6WyJTYXJvc3BhdGFraVJlZm9ybWF0dXNMYXBvayJdfX0

Megvan egyébként egyben az ekkori, 1889-ből származó újság, de nekem ki
kellene vágnom belőle ezt az oldalt, és nem találom azt a pdf-szétbontó
honlapot, amelyikkel tegnap egyet már sikeresen szétbontottam. A legtöbb
pedig nem képes 50 megánál nagyobb fájlt szétbontani.

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv!

Zétény