[Csaladtortenet 2] latin segítség kérés

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2019. Jún. 6., Cs, 17:14:06 CEST

Kedves Kutatótársak!
Elég régóta keresem ezt a Medveczky Tóbiást, akinek a házasságára most
ráakadtam. Evangélikus tanító volt: Nemescsón, Békéscsabán, Nyíregyházán
innen még nem tudom hova került.
A felesége és a fia halálakor be volt írva az anyakönyvbe, hogy a nógrádi
Bodonyban halt meg. Bodony Hevesben van,de ott nincs evangélikus
anyakönyvezés. Nem tudom, hogy hol anyakönyvezhették?
Most a házasságát találtam meg, ahol beírták a származási helyét és a
jelenlegi települést, ahol tanít. Legalább is én úgy olvastam. Viszont nem
tudom beazonosítani a két település nevét.
Kérem szépen, segítsetek.
Az alábbi linken látható  (393.) oldal alján és folytatódik a bejegyzés a
következő oldal legtetején.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GRQJ-S5T?i=248&cc=1554443
A segítséget előre is köszönöm: Kovácsné Erzsi