[Csaladtortenet 2] Ingyenes hozzáférés két napig (június 9-ig) - newspapers.com

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2019. Jún. 7., P, 20:43:45 CEST

 T. Listalakók!

Aki a múltkor lemaradt, most pótolhat
Aki (elsősorban) amerikai rokonsággal rendelkezik és tud angolul, adatokat
találhat rokonairól digitalizált újságokból, melyhez a hozzáférés kettő
napig (június 9 éjfél Mountain Time szerint) ingyenes! (Aki nem tud
angolul, az is találhat, csak nem biztos, hogy érteni fogja :D )

Sajnos az adatbázis kereshetősége nehézkesebb, kevésbé jól szűkíthető
(legalábbis én így tapasztaltam), illetve ugyanaz a lapszám többször is be
van szkennelve, így többször is kiadja a találati lista.
Zömmel USA lapok vannak digitalizálva a XIX. sz-tól napjainkig, de lehet
találni a világ más részéről is, elsősorban Canada, Egyesült Királyság és
Ausztrália területéről is.

https://www.newspapers.com/?fbclid=IwAR0bnc4H5wEjfy5CRF7wl-t5qe3GMdrRAwt-ykUpVWSqDl3PiqJcLzjOO7s

Kellemes böngészést!
Ja, és az előző kampány óta kb. 10 millió oldallal gyarapodott az állomány!