[Csaladtortenet 2] UB ertelmezes kiolvasas

luttring at sydney.net luttring at sydney.net
2019. Jún. 9., V, 16:47:41 CEST

Sydney, 10/June/2019, hétfo
Dear Levtársak, ThankYou forthe szinvonalas értékes válaszokat respected
Levtársaktol.   További kérdéseket  (a válaszokkal kapcsolatban) nem is
tudom verbalizálni hirtelen, borzalamasan szégyenlem, egyik kedves Levtárs
igen tapintatosan  hivta figyelmem hogy  Magyar o-ban is long-weekend van:
Punkosd;   amit én   keresztény létemre elmulasztottam (okot majd máskor).
 A terjedelmes 2019 határido naploban  pirinyo, halványszurke  betukkel
jelzi :  Sunday 9  'Pentecost Day'.  A Media: teljes Silence.  Elnézést
hogy e napon zavartam kedves Levtársakat,   Most 2 napra elzárom laptopot.
 Szives Udvozlettel, judith korodi.