[Csaladtortenet 2] kiolvasás

Czellecz Zoltán zczellecz at digikabel.hu
2019. Jún. 9., V, 17:26:05 CEST

Kedves Éva,
némi bizonytalansággal én a következőt olvasom ebben a házassági
bejegyzésben:
Október 15 (szerintem, fennebb a 4-et egész másként írja a bejegyző):
a 2-dik (második) .?. Fejér Istvánnak, a Méltós. Uraság kondássának (?) fia
István,
néhai Zatureszky Filep özvegyénél, Gyuráki Sáránál örökbe ..?.. .?. M-Túri
(mezőtúri)
születés Nagy János h.L. (hajadon leányával) Erzsébettel ..?.. három
törvényes
vasárnapokon, ú.m. (úgymint) szept. 28, október 5 és 12 kihirdetődvén, midőn
tudtommal egybekelésekre (=egybekelésükre) nézve magát semmi akadály elő nem
adta, öszve esketődtek. T (tanúk): Kozma Mihály, Szikszai János.

Remélem, segíteni tudtam. üdv
Zoltán