[Csaladtortenet 2] II.vh falunkénti anyakönyvei

Tremmel Imre tremmel at citromail.hu
2019. Jún. 20., Cs, 15:43:43 CEST

Kedves Fórumtársak,
Egy ideig már nem emlékszem, hogy hol, de falvanként le voltak fényképezve a II.világháború alatt készült egyházi anyakönyvek. Létezik még ez a hozzáférés, és ha igen meg tudná nézni nekem Csatka községben 1945.-03-21-én aknarobbanásban elhunyt 10 éves Somogyi Győző Viktor adatait, úgy emlékszem a megjegyzés rovatban a plébános írt valamit a halála körülményeiről. Erről szeretnénk többet tudni.Ha valaki tud segíteni, nagyon megköszönöm a rokonság nevében is!Köszönettel, Imi

Citromail.hu levelezőrendszerből küldve

Lépj be vagy regisztrálj