[Csaladtortenet 2] elment egy jobb világba

Leiter Éva vadoceva at gmail.hu
2019. Jún. 24., H, 20:47:34 CEST

Kedves Listalakók!
Megrendülve tudatom, hogy Nagy M. Róza
2016 szeptember 2-án eltávozott az élők sorából. Nem tudom, MACSE tag
volt-e, de  az ismerősei között Várkonyi Tibor, Babcsányi Judit, Tóth
Gézáné Vilmi és Kristóf Baidersdorf is szerepel.
Vámospércsen
született,  de a debreceni nevelőotthonban nőtt fel és kitartóan kutatta
családját, az álmosdi Erdődi családot.  Közben egy családi titok is
kiderült, ami nagyon megrázta. 2016 februárjában beszéltem vele, akkor
végre már megtalálta a  kivándorolt Erdődi Eszter kartonját, egy
romániai kis faluból (Zolnoc-Zálnok) vágtak neki az új életnek.
Készült,
hogy 2016 nyarán ellátogat  oda.
Mit összekerestünk! Az élő rokon
állította Vámospércsről vándoroltak ki, a Levéltárban az alispáni iratok
között megtaláltuk az útlevélnyilvántartást, de Erdődi nem volt
közöttük.
Az elmúlt hónapokban a debreceni Bihari családot kutattam, és
közben megtaláltam a dédnagyapa halálát a debreceni közkórházban.
Ezt a
hírt szerettem volna vele közölni és  láttam, hogy évek óta nincs mozgás
a Facebook oldalán, az e-mail is visszajött "inaktív" jelzéssel.

Milyen
igazságtalan az élet! Annyira szerette volna a rokonokat megtalálni,
eljött ide a Dunántúlról és próbáltuk a nagymamája sírját egy
dzsumbujban megtalálni, de nem sikerült.
Elnézést, amiért kicsit
hosszúra sikerült a levelem.

Üdvözlettel:Leiter Éva