[Csaladtortenet 2] Kiolvasasi segitseg

Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Jún. 26., Sze, 12:20:25 CEST

Valószínűleg nyomára bukkantam nagynéném apjának a születési anyakönyvi
kivonatára.
(Habár a Gudenus-féle táblázat szerint tíz évvel később született)
A lap igen jól olvasható; egy kérésem van: legyen szíves valaki
kiolvasni, ki volt Sárfány Zsigmond keresztapja.  Előre is köszönöm.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:VKXQ-7ZJ

U.I. Ugye, jól sejtem, hogy reformátusok nem szívesen írták be a nemesi
származást?

--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása