[Csaladtortenet 2] Rákosi Mátyás elvtárs

Istvan Steuer steueristvan at gmail.com
2019. Jún. 26., Sze, 16:26:25 CEST

Kedves Balázs, a kőszegi gimnáziumban volt táblája Szálasinak? Nem
hallottam róla. De nem is azt mondtam, hogy állitani kellene akár neki,
akár Rákosinak, de ha már megúszta ezt a 70 évet, maradjon ott mementóként.
A történelem kutatójaként én másként tekintek egy ilyen emlékműre, mint az
átlagember.

Balázs Karsai <karsaibalazs.1982 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. jún.
26., Sze 16:13):