[Csaladtortenet 2] segítségkérés Őskeresős kutatótársakhoz

Márki László marki.laszlo at upcmail.hu
2019. Jún. 30., V, 14:39:21 CEST

Kedves János!

Nem feltétlenül szükséges az Őskeresőben kutatni. Az FS-en is megvannak a
Szarvasi Evangélikus Anyakönyvek:
https://www.familysearch.org/search/catalog/135325?availability=Family%20History%20Library
Ebből az 1800-1841 között kereszteltek:
https://www.familysearch.org/search/film/008117796?cat=135325
Egy Mojzsisovits lány születése:
467/1839.08.21 *Mojzsisovits Emília
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSVC-6YPK?i=701&cat=135325

Eredményes keresést!        Márki László