[Csaladtortenet 2] segítségkérés Őskeresős kutatótársakhoz

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Jún. 30., V, 16:15:43 CEST

Zana János írta:
> leginkább Mojsisovics Emma érdekel (1837 Szarvas-1914 Szarvas).

Mint Márki László már írta, az utóbbi évben igen sok szarvasi
evangélikus anyakönyv került fel a FamilySearch-re is. Nekem is pár
évvel ezelőtt volt Őskereső előfizetésem, és annak alapján, hogy akkor
miket jegyzeteltem ki, az FS-en néha nem pontosan ugyanazok vannak, de
azt még nem sikerült megállapítani, hogy melyiken vannak az eredetik,
és melyiken a másodpéldányok. (Ami az FS-en van, az főleg a korábbi
házasságoknál igen hiányos vagy semmitmondó; vagy félreolvastam annak
idején az Őskeresőn, vagy ott bőbeszédűbb bejegyzések vannak.)

Juli
/\ /\