[Csaladtortenet 2] Imre János esete (Ibrány, református)

nia niamano at gmail.com
2019. Már. 2., Szo, 18:41:25 CET

Nagyon köszönöm mindenkinek!

Mindenképp elindulok a környékbeli szálon, László köszönöm az újfehértói
ötletet, Balázs neked pedig a történetet. Én is erre jutottam, hogy az egy
hetes gyermek halála nem igazán lehetne hibás, mert itt az elszámolt
életkor nem jöhet szóba. Megnézem az újfehértóiakat hátha lesz olyan
szerencsém, hogy beírták a máshol kötött házasságot, mert a házassága nagy
valószínűség szerint helyes Ibrányban. Visszább megyek az unokáihoz,
megnézem nem vétettem-e ott hibát, vagy hagytam figyelmen kívül valami
nyomot.

Nagyon köszönöm a segítséget!
Anita