[Csaladtortenet 2] Segítség kérés

Pogányné Samu Éva vasas1980 at freemail.hu
2019. Már. 7., Cs, 09:50:58 CET

Sziasztok! Egyik üknagyszülő párosom (Petro József - Nagy Rozália) 1821.01.22-én kötött házasságot. Sajnos a szülők nem szerepelnek a bejegyzésben, így elég nehéz továbbmennem. Nagy Rozália több is született 1800 körül, így talán itt lehetetlen is továbbmennem. Találtam egy Petro Józsefet, aki 1793-ban született, de a házassági bejegyzésnél 20 éves volt 1821-ben. Ha viszont 1793-ban született, akkor már 28 évesnek kellett volna lennie 1821-ben. Lehetséges ilyen nagy elírás?Valamint ennek az anyakönyvnek az alja sérült, így oldalanként 3 bejegyzést nem lehet elolvasni. Lehetséges, hogy ott szerepel az a Petro József, akit én keresek.  Üdvözlettel: Éva