[Csaladtortenet 2] Bejegyzés olvasása

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2019. Már. 8., P, 20:01:41 CET

Kedves Zoli!

Az olvasatod tökéletes! Időközben több társunk is próbálta "kibogozni" ill.
kiolvasni a megoldást. Köszönet érte, mindegyiküknek meg is köszöntem.
A megoldás Montreux, melynek van egy Le Châtelard Tavel nevű városrésze,
ennek kórházában hunyt el az általam keresett Forinyák Gyuláné, aki kora
egyik jó nevű írónője is volt, ismert nőegyleti jótékonysági tevékenységéről
is.
A megoldáshoz nagy segítség volt az ARCANUM hihetetlenül gazdag adatbázisa
is (ez most itt lehet a reklám helye is), de ami legalább ennyire fontos, a
MACSE kutatóinak összefogása, segítőkészsége.
Köszönöm mindazoknak akik segítettek!