[Csaladtortenet 2] egy időben hétfőn nem voltak újságok?

Beus beusmarie at gmail.com
2019. Már. 10., V, 10:57:30 CET

Kedves Tamás! A hétfői lapokhoz vasárnap kellett volna lapzártát csinálni
és éjjel nyomni a lapot. Mivel vasárnap nem dolgoztak az újság "csinálói",
ezért hétfőn a szokásos napilapok nem jelentek meg. Volt helyette Esti
Hírlap és Hétfői Hirek.
Üdv: BBea

Tamás Solymosi <solymitomi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. márc. 10.,
V, 10:45):