[Csaladtortenet 2] Nemzetőrség és Nemesség

Berci Tóth toberci at gmail.com
2019. Már. 13., Sze, 14:59:39 CET

Kedves Mindenki!

Lászlónak hála megtudtam, hogy két felmenőm is részt vett a
szabadságharcban ráadásul az egyik fegyveres hadnagy volt! Tiszafüredről
származtak, és a III. zászlóaljnál voltak mindketten.

Hogyan tudnék a hadnagy ősömről több adatot kideríteni? Hol érdemes
kutakodnom ez ügyben?
Köszönöm az infókat!

Üdv. Tóth Berci

Zám László <laszlo.zam at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. márc. 12., K,