[Csaladtortenet 2] Jezsik család - töprengés

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2019. Már. 16., Szo, 14:14:03 CET

Kedves csapat!

Egy kis segítséget kérnék tőletek. Bújtam már a FS keresőt sokat, de nem
jutottam sokra. Teleraktam természetesen csillagokkal a neveket, de semmi.

Jezsik András nevű ősöm Örkény településen házasodott meg. A házassága és a
halálozása alapján 1796 körül kellett, hogy szülessen. Örkényben házasodott
Márton (~1792), Mária (~1795) és Katalin (~1801) is. Megtaláltam egy 1759
körül született Jezsik András halálozását is. Mivel más Jezsikek nem
voltak, ezért valószínű, hogy ő az apja ennek a négy gyereknek. Mindegyikük
római katolikus volt.

Sajnos nem találom a születésüket sehol. Az én Andrásom juhász volt, lehet,
hogy az apja is, de ezt nem tudom.

Van valakinek ötlete, trükkje?
Köszönöm előre is.
Balázs