[Csaladtortenet 2] Tápiószelei anyakönyvek

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2019. Már. 16., Szo, 16:00:12 CET

Kedves Lajos!
A kutatás alapja, hogy körülnézel és használod az internet segítségét,
persze van olyan eset is, amikor mások segítségére van szükség:
Kollár szó jelentése a WikiSzótár.hu szótárban
<https://wikiszotar.hu/ertelmezo-szotar/Koll%C3%A1r> *Kollár*.jpg.
Kerékgyártó. Eredet [*kollár* < szláv: *kolár* (kerékgyártó) < kolo
(kerék)].

Vagyis a neve egy szokványosan keletkezett foglalkozásból eredő név.

Az evangélikus anyakönyvek csak részben kerültek fel az internetre, de
pontosat csak azután tudhatsz, ha előbb Tápiószelén körülnézel, mert
esetleg az oldalági rokonok között lehet nem evangélikus is és ez (is)
segíthet.
Üdv. Judit

Deáki Lajos <deakilajos at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. márc. 16., Szo,
15:49):