[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: Fwd: házassági Márkusfalva

Dániel Daróczi dani.daroczi at gmail.com
2019. Már. 18., H, 18:51:17 CET

Kedves László

Márkusfalván 2 db Joannes Fabian született vagy is 3

Joannes Fabian 1789.ápr.6 (szülők Martinus Fabian és Maria Csechovics) => ő
az én felmenőm
akinek a felesége Maria Sztanko és az ő házasságijukat keresem.

másik 2 Joannes

Joannes Fabian 1784.jan.5 (szülők Joannes Fabian és Maria Szedlak) ő
1785-ben meghalt
Joannes Fabian 1792.máj.7 ( szülők Joannes Fabian és Maria Szedlak)

Tudom hogy ha egy egy szülőpárosnak ugyan olyan nevű gyermeke születik,
akkor az egyik meghalt.
De a Martinus Fabian Maria Csechovicsnak csak 1 János gyerek született, a
fent említett 1789-ben.

Zám László <laszlo.zam at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. márc. 18., H,
18:38):