[Csaladtortenet 2] FS-hibajelzés

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Már. 30., Szo, 02:11:16 CET

Az indexelési hibákat még mindig nem lehet javítani vagy javíttatni az FS-en.

(A kisszebeni korai kevert anyakönyvekből mindent keresztelésként
indexeltek. Mai napig sem sikerült még kibogoznom, hogy onnan valósi
őseimnek tényleg 14 gyermekük volt-e. Persze az az átkozott német
kézírás nem segít....)

A katalógusban van hibajelzési lehetőség, de nem tudom, hova vagy
kihez megy, és még eddig nem észleltem eredményét.

Juli
/\ /\
>*.*<

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. márc.