[Csaladtortenet 2] Feleseg szuletesi helye

Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2019. Már. 30., Szo, 20:55:19 CET

2019.03.29. 21:37 keltezéssel, Krisztián Skoumal írta:
> Nem olvastad félre, valóban az van odaírva.
> Viszont ma Samobor néven fogod megtalálni,  és ott született és néhány
> ilyen nevű hölgy, kérdés, hogy neked melyik évből van rá szükséged.
Úgy látom, megvan:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QS7-L99X-XCHM?i=395&cc=2040054&cat=455968
Az anyakönyvben használják a huszita betűket, ezért nem tudom elolvasni
az anyja nevét.
Apja Joannes Evangelista Bezjak (mi az, hogy silvanus? erdész?)
Anyja Anna Repaus (?) az utolsó betűn tanán egy hacsek látható?
De akkor az Evangelista s betűjén is ékezetnek kellene állnia: Evangelišta.

A másik gondom, hogy az Observationes tartalmát képtelen vagyok
kiolvasni. Mellékelem ... hátha valaki értelmezni tudja Utalhat a
házasságkötésre, mert az 1890 március. 20-án volt
Üdvözlettel  János