[Csaladtortenet 2] Azonosítás

Berci Tóth toberci at gmail.com
2019. Május. 1., Sze, 12:20:43 CEST

Kedves Laci!

Sajnos el kell h bizonytalanítsalak, mert az általad talált Bohn Antal nem
lehet a te Antalod mivel ez a személy meghalt 1861.06.24-én Soroksáron.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-C33D-F7NM-B?i=125&cat=35192

segítségemre volt a soroksári családkönyv:
http://ofb.genealogy.net/famreport.php?ofb=soroksar&ID=I2625&nachname=BOHN&modus=&lang=hu

Viszont meg is tudom mutatni a helyes utat, megtaláltam a te Antalod
keresztelését Soroksáron, röpke 11 évet tévedtek a korában, mivel
1822.01.07-én keresztelték, Palheim néven ami nagyon hasonlít a Bolheimre.
(P/B sokszor keverték a németeknél)
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-FN76-V?i=365

Viszont sajnos a családkönyvben nincs sok adat a családról, csak a
testvérei:
http://ofb.genealogy.net/famreport.php?ofb=soroksar&ID=I22842&nachname=PALHEIM&modus=&lang=hu

De megtaláltam a szülők házasságát 1796.07.27. Soroksár, itt az Apa Balheim!
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS6H-GG7X?i=45&cat=35192

Anya Gruber Erzsébet adatai, családja:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:XCBY-NDH
http://ofb.genealogy.net/famreport.php?ofb=soroksar&ID=I7931&nachname=GRUBER&modus=&lang=hu

Ezt a vonalat innentől rád bízom ;)
Sajnos az apa vonalát, Bolheim Ignác származását nem találom, talán ha a
halálát kikutatod ott írnak róla valamit. Nem valószínű, hogy Soroksáron
haltak volna meg, mivel akkor írná a családkönyv, bár nem 100% azért..

Germann Franciskára származására, és a vele való házasságra sem találtam
semmit.
Sok sikert!

Üdv. Tóth Berci

Márki László <marki.laszlo at upcmail.hu> ezt írta (időpont: 2019. ápr. 30.,