[Csaladtortenet 2] FS indexálási hiba

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2019. Május. 3., P, 21:57:10 CEST

Kedves FS-en morgolódok, kérdezzétek meg az indexálást felülvizsgálókat
hányszor  tévedünk mi MAGYAR indexelők, pedig tudunk magyarul. Csak az
anyakönyvben leírtak sajnos messze nem egyértelműek
Én mindenkinek csak gratulálni tudok, hogy belevágott az indexálásba,  a
hibák mellett is sokat segít
4si Gyuri
30 4358481
sakk-magazin.hu/4si