[Csaladtortenet 2] Remenytelen kutatas

Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Május. 4., Szo, 11:52:29 CEST

Évek óta reménytelenül kutatok nagybátyám adatai után: Zana Árpád 1904
körül Német-Bogsánban született, és 1933 táján halt meg. A felesége
halotti anyakönyve az egyetlen forrás arra vonatkozóan, hogy létezett.
Most új ötletem támadt. Megtaláltam a MACSE adatbázisában a felesége
(Klein Emma, kb. 1904) testvérét. Neki elvileg élhetnek leszármazottai.

Klein László házasságot kötött Somogyi Máriával 1942 május 9-én
Székesfehérvárott (filmszám5016185). Szülei azonosak Emma szüleivel:
Klein Miksa és Rüll Emma. Római katolikusok, valahonnan Szabolcs
megyéből származnak, de a családi kapcsolat abból származik, hogy
Kleinéknek tanyája és szőlője volt Ökördiben, nem messze nagyapám
tanyájától (Csengőd).
Az ADTPLUS egy találatot adott nagybátyámra, egy hirdetést, amelyben
postacímül az apósa tanyáját jelölte meg; Ökördit.
Vajon hol találok nyomot Lászlóra és Máriára? Talán ez segít. Klein
lászló nevet változtatott: Kenese László-ra. Sajnos, lehet, hogy ez a
frontra induló házasságok típusába tartozott...

A házasságkötésre a familysearch azt írja ki: "Image not available".

--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy