[Csaladtortenet 2] Remenytelen kutatas

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Május. 4., Szo, 13:22:32 CEST

Kedves Zsuzsa!
Attól tartok, az FS-TOOLS-szal nem azért nem tudod letölteni, mert régi
verziód van, hanem mert - tapasztalatom szerint - mostanában a FamilySearch
nem engedi letölteni azokat a filmeket, amiknek van ugyan DGS filmszáma, de
nincs fényképezőgép ikon mellette, csak a filmtekercs-ikon (egy-egy
kivételtől eltekintve). Szerencsére megnézni engedi az FS-TOOLS
Filmbongészőjén keresztül, úgyhogy legalább a képernyőképet el lehet
menteni.
Reméljük, előbb-utóbb visszaállítják a régi lehetőséget, vagy megjelenik a
fényképezőgép-ikon.
Üdv,
Anna

Zsuzsa Papes <papeszsuzsa at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. máj. 4., Szo,