[Csaladtortenet 2] Debreceni görög katolikusok házassága

Jutka papp.judit1 at gmail.com
2019. Május. 5., V, 11:25:25 CEST

Sziasztok!

Köszönöm mindenkinek a tippeket a kutatáshoz, de sajnos nem hozott
eredményt, így kicsit részletesebben is leírom a problémát.

Dédapám Fejes Mihály 1859.06.08 Geszteréd, görög kat. (bejegyezve Hugyajon)
Az első felesége Lakatos Julianna 1867.07.04. Hugyaj, görög kat.

Az első ismert törvényes gyermekük Fejes Béla Endre, Debrecen görög kat
(bejegyezve Debrecen római kat. anyakönyv)

A keresett házasságot a tippek alapján megnéztem Hajdúböszörményben
1881-1890 között, de nem találtam meg. Egyébként meglepően kevés debreceni
születési hellyel találkoztam, annak fényében hogy ide jártak át esküdni.

Megnéztem még a következő görög katolikus anyakönyveket is:
Hugyaj 1882-1890
Biri 1880-1890
Bököny 1880-1890
Újfehértó 1880-1890
Nagykálló 1880-1890

Plusz a debreceni római kat 1885-1890 között is.

Ezek után tudtok tippet adni mit nézzek még meg?
Köszönettel

Jutka

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com