[Csaladtortenet 2] Azonosítás

Márki László marki.laszlo at upcmail.hu
2019. Május. 5., V, 19:49:04 CEST

Kedves Levelezők!

Néztem eddig Abony, Soroksár, Vecsés, Szolnok, Cegléd, Szentendre, Orosháza, Pilisszentiván 1837-1843 közötti Római Katolikus Esketési Anyakönyveit.
A keresett házasságot az átnézett 2569 bejegyzés között nem találtam.
De!
Az eredeti kérdésimre a válaszokat megkaptam. Bohn Antal és Bolheim Antal nem azonos személyek.
És tanácsokat arra nézve,  hogy hol keressek még.
A további kutatást későbbre halasztom.

Mindent köszönök. Maradjatok ezután is segítőkészek!
Üdvözlettel        Márki László

---