[Csaladtortenet 2] Tiszaderzs hiánya

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2019. Május. 6., H, 11:00:00 CEST

Kedves Dani!

Valószínűleg megsemmisültek 1789-től.
A Dvorzsák féle helységnévtár is helyben írja a REF egyházat 1880-ban.
De csak 1887-től van újra az anyakönyv, ráadásul a halotti még 1887-től
sincs meg.

A szolnoki levéltárban vannak a másodpéldányok 1827-1895 között.
Ha nem is teljesen, de jó részben pótolja a hiányt.
(Ha netán római kat-okat is keresnél, azt Tiszaszalókon vezették.)

üdv: Előd