[Csaladtortenet 2] kiolvasás

Vértesi Tamás vertesit at mail.kabelnet.hu
2019. Május. 6., H, 16:23:28 CEST

Kedves András,

azért én nem merném gróf ügyben megharapni az ujjam.

Felső sorban az Infantis-ban van f betű, középen keresztbe áthúzva.

Április 15-én keresztelnek egy Susannát, látsz kis s betűt.

Most olvasd el a Gro.us-t, mindenki levonhatja a következtetését.

Babcsányiék dolgába nem akarom beleütni az orrom, de pl erre bukkantan:

*grossus* antiquus - nagy öreg
<https://dictzone.com/magyar-latin-szotar/nagy%20%C3%B6reg>

Üdv

Tamás