[Csaladtortenet 2] kiolvasási segítség kérés

Jóna Sándor js at visionlaser.hu
2019. Május. 6., H, 19:14:48 CEST

Kedves Zsuzsa!

Schnell Marton (Márton) 23 Eszt(endős) pintér mester Versitzrul (Versitz településről)
házasságra lépet(t) ...

A bejegyző "r"-jei nagy szórást mutatnak. elég a tanúikat megnézni, némi túlzással annyiféleképpen írja,
ahányszor előfordul: csak itt a tanúknál 7-szer.
Valószínűleg ez egy újabb változata a "tz" után.

Versitz esetleg Wersitz? Nekem nem dobott rá semmit Gugli barátom.
Talán valakinek lesz rá ötlete.

Üdv, Sanyi