[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: Remenytelen kutatas

Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Május. 8., Sze, 21:14:34 CEST

Kaptam egy nyomot, és rohamszerűen jönnek az adatok a MyHeritge-ről.
Amit persze ellenőriznem kell. Klein Emmát anyai ágon négy nemzedékre
visszamenően Emmának hívták. A család nyomai Kaposszekcsőre és
Egyházaskozárra vezetnek.

Emma ma élő rokonai Nagykanizsán élnek. Szóval, nyomon vagyok.
Üdvözlettel János

U.I. Az örömem csak félig öröm, mert Zana Árpádnak továbbra sincs nyoma.
Végignéztem Uraiújfalu halálozásait 1930-tól 1940-ig, de sajnos, nem ott
jegezték be.