[Csaladtortenet 2] Jungferndorf - Szilézia

Katalin Littomericzkyné littkati at gmail.com
2019. Május. 25., Szo, 18:55:18 CEST

Kedves Péter!

Úgy látom, hogy a mai neve Kobylá nad Vidnavkou, ha így van, az Opavai
Levéltárhoz tartozik.
http://digi.archives.cz/da/
Itt a cseh zászló helyett az angol, vagy német zászlóra kattintva a
megfelelő nyelvű lesz a honlap.
Az ikonoknál először kapcsold ki mindet, majd a fa ikont (anyakönyvek)
kapcsold be.
Az időnél add meg a tól-ig-t.
A helynél a Kobylá nad Vidnavkou-t
Én most 1800-1850. írtam be, 18 találatot adott.

Remélem sikerül megtalálnod, jó kutatást: Kati

Horváth Péter via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt