[Csaladtortenet 2] [MACSE: 20043] Elérhető a FamilySerach előadás a honlapon!

Juhász Piroska jpiroska78 at gmail.com
2019. Május. 27., H, 09:52:41 CEST

Sziasztok!

Én most néztem meg a két db. huszonpár perces videót. Nagyon jó volt.
Jelszó nélkül simán vitte. Inkább az volna a kérdésem, hogy a többi nincsen
meg? Mert ebben pont nincs benne az, ami az előadás címe, hogy hogyan lehet
sikeresebben keresni az FS-en.

Köszönöm.

Piroska

Andrea Genat <genat.andrea at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. máj. 26., V,