[Csaladtortenet 2] Keresem Ács József halálozását

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2019. Május. 27., H, 16:58:56 CEST

Kedves Balázs ! Találkoztam nem egy 40 év feletti katona halálával, az első világháborúba. Nagyapám testvére: PÁLI, Antal, * Szabad-Szente-Tornya 1876.10.11,  + Olasz harctér 1921.12.31

Házastársa neve : Pálinkás Erzsébet,

4.honvéd gyalog ezred tizedese, 44 évesen halt meg, regisztrálva 1929. május 15.Elhalálozás ideje: 1921.dec.31.

oo Orosháza 1900.11.17. Erzsébet PÁLINKÁS.    Egy elég közeli példa! Valószínűleg fogságban volt vagy kórházban, mert 1929. évben volt a minősítése.  És a másik testvére : Született Szabad-Szente-Tornya 185. * 1879.01.05.  + Szerbia 1917.12.31.  Ksz.: Sonkolyos János és Tóth Katalin   Szabad-Szente-Tornya 185.1926.06.04-én kelt bírósági határozat állapította meg a halálát, 47 éve római katolikus/ ÁGEV/ 47 éves, néhai Berényi Mária férje.  A képzettségük és a munkájuk hasonló volt a Te példádban említett emberével:   Üdv.: Pista