[Csaladtortenet 2] [MACSE: 20053] Re: A javítási javaslatok kapcsán

Horváth Péter elar74 at yahoo.com
2019. Május. 28., K, 09:39:35 CEST

 Kedves Mihály
"Szerintem az indexelésnek szigorúan az anyakönyvet kell tükröznie, más források pl. gyászjelentések figyelembevétele nélkül."

Erre egy példa: Elkezdtem egy salgótarjáni anyakönyvet indexelni. Elég lassan haladok vele :). Bizony sok névnél elakadok, ilyenkor rákeresek a MACSE adatbázisban és legtöbbször meg is találom. Ez viszont további problémákat vet fel.Nem egy példa van rá, hogy háromféleképpen van írva a vezetéknév az anyakönyvben.   Akkor én most hogy csináljam? :)  Ja és ne adj isten az aláírás egy negyedik verzió. :)
Ferinek most elég sok javítást küldtem, be és bizony ez okozott egy kis fejtörést nekem :)
Az utónévnél is ez van. Egyszer Rozi két év múlva Rozália....

Üdv: Péter