[Csaladtortenet 2] ÉRDEKES LINK - Trianoni menekültek adatbázisa az interneten

Ferenc Nemes fnemesf at gmail.com
2019. Május. 31., P, 14:51:24 CEST

Nos. Örülök, hogy van ilyen, de tudtommal az íratok java megsemmisült.
Inkább csak csodálkozom, hogy keresnek benne olyan személy, aki már Trianon
előtt, legalább 10 évvel átköltözött Erdélyből, Budapestre...
Akiről pedig tudom, hogy menekült, és a digitalizált fővárosi íratok közt
megtalálható, itt nem szerepel...
Azért szép és hiánypótló forrás, biztos sokaknak segít.

Üdv:
Nemes Ferenc

2019. máj. 31., P, 14:22):