[Csaladtortenet 2] hogyan lehetne adathoz hozzájutni

Beus beusmarie at gmail.com
2019. Nov. 2., Szo, 12:28:46 CET

Szerintem: mivel egyenesági leszármazott azt megmondják a
népességnyilvántartóban (okmányiroda? ), hogy él-e. Azt nem, hogy hol. S ha
él, akkor az okmányirodában meg tudják mondani, hogy mi a következő lépés.
Az anya születési anyakönyi kivonatában benne kell lennie, hogy a
születésekor mi volt a lakcíműk és az apjának mi volt a foglalkozása.
Üdv. BBea

Tamás Solymosi <solymitomi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. nov. 2.,
Szo, 12:12):