[Csaladtortenet 2] Gilicze question again

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2019. Nov. 2., Szo, 17:14:41 CET

Kedves Érdekeltek !
Anyai nagymamám egyik nővére Löffler Erzsébet (Szeged, 1892. XI. 15-
Bp., 1948. IV. 18.) első férje vez. neve Selmeczi volt.
Ő Gilicze néven született, de fia sem tudta, milyen okból, nevet
változtatott fiatal korában. Családi emlékek szerint inkább oldalági,
mint
közvetlen ősük volt a makói költő, Gilitze István. Itt található némi
családtörténeti adalék is, vele kapcs.:
https://hu.wikipedia.org/wiki/P._Mak%C3%B3_v%C3%A1ros%C3%A1nak_v%C3%ADz_%C3%A1ltal_val%C3%B3_pusztul%C3%A1s%C3%A1r%C3%B3l
Üdv.: Ákos

Zsuzsanna Larsson Gilice <zsuzsannagilice at gmail.com> ezt írta