[Csaladtortenet 2] Seicher

eisler.jozsef at gmail.com eisler.jozsef at gmail.com
2019. Nov. 4., H, 20:58:18 CET

Tisztelt Lista?

Az egyik rokonomat kerestem és megtaláltam egy 1871 évi születési
anyakönyvet, Józsefvárosban, amelyben lakcímnek a Belga Gyár volt beírva. A
személy lakatos volt munkáját tekintve.

Mit jelenthetett a lakcím bejegyzés? Ott lakott? Voltak a gyár területén
lakások kialakítva?
Esetleg külföldről jött? Ha külföldi honnan jöhetett?

Sajnos 1871 előtt semmi nyomot nem találtam. Esetleg valaki nem találkozott
Seicher névvel, amit Leicher-nek, is írhattak?

Gépgyár volt és vagy hajógyár is a Belga Gyár? Hol volt Budapesten helyileg?
Hol lehet többet megtudni erről a gyárról? / az interneten :) /

Üdvözlettel:

Eisler József