[Csaladtortenet 2] irgalmasok

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Nov. 5., K, 12:09:11 CET

Kedves Kutatótársak!
Akit érdekel, hogy hol vannak a Budai Irgalmaskórház anyakönyvei 1835 előtt
és 1855 után, most kaptam választ az MNM Orvostörténeti Adattártól:

"Budapest Főváros Levéltárának VIII. 1115 jelzete alatt őrzik az Irgalmas
Rend Nyilvános Jellegű Budapesti Kórházának 1742 és 1943 közötti
iratait. Sajnos az online rendszer karbantartása miatt nem sikerült
részletesebbet megtudnom az iratokról, azonban a Levéltár tavalyi
munkabeszámolójából kiderül, hogy az anyagban a kórház halotti
anyakönyvei is szerepelnek, amelyeknek egy részét digitalizálták is. Úgy
gondolom, hogy az Ön által keresett halotti anyakönyv ebben az
irategyüttesben lehet, az is elképzelhető, hogy már digitalizálva is
elérhető a BFL kutatótermében.
http://bparchiv.hu/sites/default/files/atoms/files/budapest_fovaros_leveltara_2018_evi_beszamolo_melleklet.pdf
A Levéltár honlapján megtalálja az elérhetőségeket, a BFL munkatársai
tudnak részletesebb felvilágosítást adni Önnek.
http://bparchiv.hu/ "

Üdv,
Anna

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. okt. 25.,