[Csaladtortenet 2] Segítségkérés Németországi kutatáshoz

István Nyitrai nyitraid at gmail.com
2019. Nov. 9., Szo, 17:46:59 CET

Kedves Kutatótársaim!

A témához ismét segítségeteket kérem.Ugyan  Kóródi Judit kutatótársunk
segítségével az Ausztráliával kapcsolatos információkat megismerhettem,
amit ez úton is köszönöm Juditnak! . Megismertem, de annak a végkifejlete
az, hogy rokonom 1952 október 28.-.án  visszatért Németországba. Sajnos a
Német Vöröskereszt azt az információt adta, hogy Nekik nincs a rokonommal
kapcsolatban információjuk. Igen örülnék, ha volna ötletetek, hogy
Németországban hogyan lehetne  egy ott élt személyre vonatkozó
információkat gyűjteni, esetleg a kutatáshoz tudna e Valaki segítséget
adni, mert természetese németül nem tudok.
Köszönettel várom ötleteiteket, jelentkezéseteket: Nyitrai István