[Csaladtortenet 2] Egyszerű, de nagyszerű módszer "olvashatatlan" sírkövek olvashatóvá tételéhez

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Nov. 9., Szo, 21:40:46 CET

Hasonló módszerrel én krétával láttam láthatóvá tenni a sírfeliratokat. A
liszttől ódzkodnék, mert a liszt és víz csirizt alkotva szerintem jobban
beleragad a repedésekbe és táptalajt ad a mikroorganizusoknak.
Üdv,
Anna

Judit Pákozdy <pj.kapcsolat at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. nov. 9.,
Szo, 18:54):