[Csaladtortenet 2] áttérés kérdése egri egyházmegyénél

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2019. Nov. 10., V, 13:06:51 CET

Nem tudom, kaptál-e már segítséget valakitől, de ha még nem, valószínűleg
sokkal célszerűbb lenne rögtön az adott levéltárakhoz fordulni a kérdéssel.
Ha valaki tudott segíteni a kérdésedben, akkor pedig légy szíves oszd meg
velünk is ezt az információt, mert lehet, hogy másnak is szüksége lehet rá
a jövőben.

Üdv
Krisztián

2019. november 10., vasárnap dátummal Benke Zoltán <benkez at t-online.hu> ezt