[Csaladtortenet 2] digitalizálás

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2019. Nov. 11., H, 10:14:17 CET

Tisztelt Tag- és levelezőtársak!
Még tavaly vásároltam egy készüléket, amellyel viszonylag könnyen és
elfogadható minőségben lehet digitalizálni fekete-fehér és színes
negatívokat, valamint diapozitív képeket. Mivel egyelőre befejeztem a
projektet, a készüléket szívesen kölcsönadom bárkinek, aki igényt tart rá.
Kezelése végtelenül egyszerű, de szívesen meg is mutatom. A másik opció,
hogy az eszközt a BB21-ben helyezem el, bár ez feltehetően nagyobb
mennyiségű "alapanyag" esetén nem túl kényelmes.
üdv. Hirschler András