[Csaladtortenet 2] Kérdés általános (Gilicze keresés)

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2019. Nov. 13., Sze, 00:14:27 CET

Azt hiszen egy adat kimaradt:

Itt a Gilicze Antal esküvő Csupor Chaterina 1829 25 nov.

Úgy látom sok esküvő van a november hónapban és erdekes tudni miért? Valaki mondta 1800-1850 úgy néz ki; sokan esküdtek november.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939V-M3KW-4?i=193&cat=9978

Kindest regards
Zsuzsanna Larsson Gilice
Artist MFA