[Csaladtortenet 2] kiolvasási segítség - adóösszeírás 1812 utolsó lapja

Márton Bán bmarcika at gmail.com
2019. Nov. 14., Cs, 11:24:44 CET

Kedves Listatagok,

Esetleg az lehet még, hogy ezek az emberek mas telepulesrol jottek
Tapolcara, es így jelolik az adóosszeírasban. Alatamasztana, hogy a 1811-es
összeírasban még nincsenek jelen, az 1813astol kezdve pedig tobb even
keresztul. A legtobbnel van valami telepules is írva elé vagy mögé, pl Ex
Sümegh vagy Ex Raposka stb.

Most így inkabb Extraverialisse vagy Extranserialisse szónak tűnik, de
értelemetlenek.

Sajnos, ami érdekesebb lenne, az a Mich. Bám fölött lévő áthúzott rész,
kár, hogy az már tényleg teljesen olvashatatlan, mert ennel a nevnel
telepules sincs.

Lehet hogy egy rétenvagy egy erdőben élt előtte..(haha)

Üdv,

Márton Bán <bmarcika at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. nov. 14., Csü de.
9:51):